[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa

Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Program PR FORUM 2015

Powrót do przyszłości - branża w wehikule czasu pomiędzy tradycyjnym a nowym PR?

23 października 2015 r.
hotel WESTIN, Warszawa

8:00-9:00 Rejestracja

9:00-9:15 Powitanie Gości konferencji przez Prowadzącego - Grzegorz Szczepański Hill+Knowlton Strategies, CEO

9:15-10:15 Temat: Za rok, za pięć lat o tej porze... Trendy światowe w Public Relations

Lord Chadlington były CEO Hunsworth Group

Z perspektywy wieloletniego doświadczenia prowadzącego omówimy i pokażemy nadchodzące światowe trendy, kierunki jakie niesie za sobą technologia, zmieniające się oczekiwania społeczne jak również best practices na rynku międzynarodowym.

10.15-11.05 Temat: Media in Transformation - How Bonnier is facing digital transformation

Fredrik Andersson Chief Product Officer of Bonnier Business-to-Business

11.05-11.25 Przerwa kawowa

11.25-12.10 Temat: Komunikacja przez treści wideo jako kluczowy sposób dotarcia do odbiorcy

Robert Bednarski Facebook Country Director, Central Eastern Europe

Każdego dnia na Facebooku notuje się ponad 4 miliardy wyświetleń filmów. 75% z tych wyświetleń pochodzi z urządzeń mobilnych. Aby działania PR/marketing były skuteczne, niezbędne jest zrozumienie w którym miejscu znajduje się dziś konsument.

12.10-12.55 Temat: PR IS THE KING (...without a land...) - czyli Cannes Lions 2015 w kategorii PR i perspektywy rynku - case study

Sebastian Stępak Dyrektor Zarządzający MSL Warsaw

12.55-14.10 Panel dyskusyjny - Temat: "Powrót do przyszłości" Jak tradycyjny PR odnajduje się w dobie internetu i mediów społecznościowych? Content fundamentem PR.

W panelu udział wezmą: Piotr Czarnowski - First PR, Michał Fura - UPC, Mariusz Sokołowski - Partner Zarzadzajacy R4S, Marek Wróbel - Neuron, Paweł Netczuk - Mediarun

14.10-15.10 Lunch

SESJE WARSZTATOWE

Odbywają się RÓWNOLEGŁE

GODZINY

EFEKTYWNY PR CZYLI JAK MIERZYĆ ŻEBY ZMIERZYĆ?

CONTENT W OWNED, PAID, EARNED MEDIA. JAK POŁĄCZYĆ RÓŻNE ŻYWIOŁY?

WIZERUNEK NA MILION SPOSOBÓW

15.10-16.20

WARSZTAT I

WARSZTAT I

WARSZTAT I

Temat: PR mix - oczywiście. A gdzie i jak mierzenie mix? Czyli jak mierzyć i badać wspólne efekty komunikacji na różnych polach, w różnych środowiskach i wykorzystującej wiele narzędzi?

Roman Jamiołkowski Rzecznik Prasowy i Dyrektor PR w Provident Polska
oraz
Sebastian Łuczak Prezes
ŁUCZAK PR


Prowadzenie skutecznej komunikacji wymaga dziś od nas równoczesnego wykorzystania wielu narzędzi PR Mix, działania na wielu polach, w różnych środowiskach i wieloma kanałami. Każdy z tych elementów osobno potrafimy dość dobrze zmierzyć - mamy narzędzia i know-how. Ale jak mierzyć cały PR Mix "total" w sposób, który dałby nam wiedzę nie tylko "czy się udaje czy nie" ale także które elementu Mixu działają lepiej a które gorzej. A tylko przy takiej wiedzy, jesteśmy w stanie skutecznie korygować błędy i osiągać coraz lepsze wyniki.

Temat: Content is the King. Ale gdzie królowa?

Norbert Kilen Strategy Director
Think Kong, Box Network Europe


Content is the king, ale kim jest królowa?
Skąd wziąć dobre treści? 5 sprawdzonych źródeł.
Czy content powinien dostać szansę? Nie wierzcie w wirusowość, czyli o dobrej dystrybucji.
3 podstawowe miary sukcesu content marketingu. Czy GAV bywa ważniejszy niż zasięg?

Temat: Wizerunkowa zawierucha 2015
Jakie zachowania medialne sprzedają, a jakie prowadzą do porażki?


Adam Łaszyn Prezes agencji Alert Media Communications

Wyborcze i polityczne tornada, jakie w 2015 obserwujemy w polskich mediach, to znakomity warsztat poznawczy dla wszystkich zabiegających o dobry image w środkach masowego przekazu.

16.20-17.30

WARSZTAT II

WARSZTAT II

WARSZTAT II

Temat: Hiperobecność. Jak badać I mierzyć efekty komunikacji w przestrzeni współczesnych mediów?

Magdalena Grabarczyk-Tokaj
Kierownik Ds. Rozwoju Badań IMM

Rozwój narzędzi do monitoringu i social listening sprawił, że zarówno media "nowe" jak i tradycyjne znamy dziś lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Jak śledzić, jak wykorzystać i jak analizować przekazy w mediach paid, owned i earned, by badania te realnie przekładały się korzyści dla wizerunku?

Które wskaźniki i dlaczego warto brać pod uwagę w badaniu marki na tle konkurencji? Jak zmierzyć, czy opinie publikowane w social mediach kreują zwycięzców i przegranych?

Temat: Data story telling

Rafał Szymczak Prezes agencji Profile

1. Czy można dzisiaj o faktach mówić w sposób ekscytujący?
2. Czy jedynym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorcy jest rozrywka i przerysowanie?

Temat: Jazda bez trzymanki, czyli o zmianach w kształtowaniu wizerunku medialnego

Dr Maria Buszman Witańska

Podczas warsztatu uczestnicy będą aktywnie, na przykładach praktycznych pracować nad takimi zagadnieniami jak:
1. kreowanie tożsamości i wizerunku medialnego osób i organizacji kiedyś i dziś,
2. specyfika mediów "tradycyjnych" i"nowoczesnych" - punkt widzenia PR-owców,
3. "stare" narzędzia media relations - co warto a czego nie warto wykorzystywać obecnie,
4. czego nie powinniśmy robić kształtując medialny wizerunek,
5. zasady skutecznych działań kreowanie wizerunku medialnego.




Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News