[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa


Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Poprzednie edycje

PR FORUM 2014

XII edycja PR FORUM - PR 3D:DIGITAL DIALOG DISCUSSION odbyła się 24 października br. w hotelu Westin w Warszawie. Wśród prelegentów byli zarówno polscy jak i zagraniczni specjaliści.

Philippe Boutié (LAMTAR INTL) analizował czy obraz jest w stanie obronić się sam, czy konieczne jest też słowo. Przedstawił wiele ciekawych case'ów takich jak dla Jaguar, Burberry, Longines.

Katie King (Zoodikres Consulting) opowiedziała o istocie mediów społecznościowych w biznesie, jaki wpływ ma social biznes na funkcjonowanie departamentów organizacji.

Sebastian Bykowski (PRESS SERVICE) wyjaśnił znaczenie monitoringu mediów w ówczesnych realiach PR, natomiast Victor Beneady przedstawił usługę Grayling COBRA, która ułatwia kontrolę reputacji marki w oparciu o najnowsze sposoby pomiarów. Niezwykle interesujący był panel prowadzony przez Danutę Raczkiewicz Chenczke (Rc2), który przedstawił fakty i mity dotyczące kontaktów z blogerami oraz podkreślił znaczenie blogosfery w teraźniejszych realiach. Wzięli w nim udział Mateusz Krogulec (Szeri-Szeri), Tomek Tomczyk (Kominek), Tomasz Machała (NaTemat.pl), Michał Szafrański (jakoszczedzacpieniadze.pl) oraz Anna Borys-Karwacka (Szkoła Strategii Marki SAR).

Magdalena Maruszczak (KPMG) zdefiniowała marketing 360 oraz przedstawiła w jaki sposób użyć całego potencjału firmy, aby zdobyć przewagę nad konkurencją.

Christina Forsgard (Netprofile Finland) podkreśliła znaczenie użytkowników mobilnych w tworzeniu kampanii PR. Stephen Dunne (The Brighter Group) przeprowadził subiektywną i precyzyjną analizę najlepszych kampanii Digital PR 2014 roku. Niewątpliwym zwycięzcą według Stephena jest kampania ICE BUCKET CHALLANGE.

Zwieńczeniem konferencji było zaprezentowanie przez Norberta Kilena (Think Kong) i Kubę Antoszewskiego (Millward Brown) wyników badania przeprowadzonego przez Millward Brown i agencję social media Think Kong na temat: Marka-gospodarz vs. marka-gość. Co myślą użytkownicy społecznościówek i czytelnicy blogów. Materiał z tego badania będzie wkrótce szerzej udostępniony.

Związek Firm Public Relations serdecznie dziękuje wszystkim prelegentom oraz uczestnikom tegorocznej konferencji i zaprasza za rok

Zapraszamy do obejrzenia video z konferencji PR FORUM 2014:






Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News