[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa

Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Partnerzy

IMM

Jesteśmy zespołem ponad 200 doświadczonych specjalistów, którzy od 2000 roku skutecznie wyszukują i analizują materiały ukazujące się w mediach. Od ponad dekady należymy do elitarnej międzynarodowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) zrzeszającej firmy monitorujące media z całego świata.

Misją IMM jest świadczenie najwyższej jakości usług związanych z pozyskiwaniem i analizą informacji ukazujących się w mediach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. W trosce o zadowolenie klientów rozwijamy nieustannie nasze usługi. Obecnie monitorujemy polskie zasoby internetu i mediów społecznościowych, ponad 1000 tytułów prasowych oraz 119 stacji RTV. Badamy także wydatki reklamowe w prasie oraz RTV. Regularnie publikujemy badania dotyczące ciekawych zjawisk społecznych oraz śledzimy trendy w komunikacji. Więcej o naszych badaniach na https://www.facebook.com/IMMonitoring oraz http://www.instytut.com.pl/badania_mediow.

Monitoring mediów jest niezbędny w pracy działów marketingu i public relations. Dzięki wynikom monitoringu zmierzysz efektywność komunikacji Twojej firmy czy marki oraz zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci stale doskonalić działania.

Bankier

Portal Bankier.pl jest czołowym finansowym serwisem informacyjnym oraz niezależnym pośrednikiem i doradcą finansowym w polskim Internecie.

Bankier.pl to profesjonalny serwis informacyjno-doradczy dla osób indywidualnych, menedżerów i kadry kierowniczej firm, poszukujących informacji o finansach. Codziennie publikuje dużą porcję bieżących wiadomości gospodarczych i ekonomicznych, a także poradników i raportów przygotowywanych przez zespół własnych analityków oraz ekspertów rynkowych. Serwis zawiera dziesiątki porównywarek, narzędzi i kalkulatorów związanych z gospodarką, inwestowaniem, finansami osobistymi i prowadzeniem firmy.

Brief

BRIEF pokazuje biznes i gospodarkę z punktu widzenia i dla tych, którzy mają największy wkład w jej rozwój, czyli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, nie zapominając przy tym oczywiście o największych koncernach i przedsiębiorstwach polskiego rynku.

BRIEF to:
  • Kompendium wiedzy dla biznesu
  • Sylwetki osób i firm, którym udało się osiągnąć biznesowy sukces
  • Innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na wyróżnienie się i zbudowanie przewagi konkurencyjnej
  • Opis najskuteczniejszych technik sprzedażowych
  • Praktyczne materiały przygotowywane we współpracy z ekspertami rynku mediów i usług marketingowych dotyczące wykorzystania poszczególnych narzędzi z dziedziny marketingu
  • Treści z zakresu "design thinking" jako sposobu prowadzenia skutecznego biznesu
  • Wyróżniające magazyn studia przypadków, warsztaty czy debaty tematyczne
Wszystko dlatego, że marketing to filozofia biznesu, a "Brief" informuje o tym, jak osiągnąć sukces w tej dziedzinie.

Magazyn BRIEF jest pierwszym, polskim, branżowym magazynem przygotowanym w wersji dla iPada. Od lutego 2012 dostępny również na tabletach z Android.

CRNavigator

CR Navigator to pierwsza na polskim rynku multimedialna platforma wiedzy o CSR i zrównoważonym rozwoju, myślenia o nowoczesnym marketingu, brandingu, ale przede wszystkim o strategii zrównoważonej firmy. Skupiamy środowisko liderów opinii, praktyków, teoretyków, ekspertów korporacyjnych, firmy konsultingowe, NGO, firmy doradcze i sektor publiczny. Naszym celem jest dostarczanie narzędzia do rozwijania biznesu w duchu zrównoważonego rozwoju. Platforma składa się z dwujęzycznego kwartalnika, strony www, społeczności social media, cotygodniowego newslettera, debat i konferencji. Tworzymy także z UMK w Toruniu wydawnictwo naukowe o zrównoważonym rozwoju - CR Navigator Science.

Więcej informacji na www.crnavigator.com

INTERIA.pl

Grupa INTERIA.PL jest czołowym graczem polskiego rynku mediów nowej generacji, z bardzo dużym doświadczeniem medialnym i unikalną wiedzą na temat technologii internetowych. Prowadzony przez spółkę portal internetowy www.interia.pl udostępnia internautom pełną gamę najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. W skład Grupy INTERIA.PL wchodzą także serwisy tematyczne, które gromadzą i integrują użytkowników. Są to m.in.: Styl.pl, Deccoria.pl, MaxModels,pl, SrebrnaAgrafka.pl i Smaker.pl. Wyróżniającym się produktem jest CZATeria. W portfolio Grupy znajduje się także Poczta.Interia.pl, która od 13 lat dostarcza właścicielom kont pocztowych usługę najwyższej jakości. W roku 2010 działalność rozpoczął Semahead, agencja sem Grupy INTERIA.PL, która oferuje usługi zarówno dla serwisów należących do Grupy jak i do klientów zewnętrznych.

InternetPR

internetPR.pl jest społecznością zawodową, która działa na rzecz edukacji, wymiany wiedzy i doświadczeń, doskonalenia zawodowego polskich PR-owców, prestiżu zawodu specjalisty PR, a także stymulowania rozwoju polskiego rynku usług PR. Celem jest promować dobry PR, dzielić się doświadczeniami, a także wspomagać inne organizacje branżowe.

Marketing przy Kawie

Marketing przy Kawie to branżowy e-magazyn o marketingu i reklamie, skierowany do profesjonalistów i pasjonatów. Prezentuje w sposób przystępny analizy, wyniki badań, opinie, poglądy i idee marketingowe. Opisuje najbardziej aktualne zagadnienia i trendy. Gromadzi również bieżące informacje ze świata marketingu i reklamy.

Media&Marketing Polska

"Media & Marketing Polska" jest flagowym magazynem wydawnictwa VFP Communications Ltd. To najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi on obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, ich klientach, nowych kampaniach i przetargach. MMP Magazyn Online to elektroniczna forma magazynu dostępna dla obecnych i przyszłych prenumeratorów. "Media & Marketing Polska" co roku wydaje obszerne raporty branżowe, w konkursach nagradza twórców najlepszych prac (Golden Arrow, Kreatura).

PRNEWS

PRNews.pl to jeden z najpopularniejszych wśród polskich bankowców serwis internetowy. Swoim odbiorcom codziennie dostarcza pigułkę informacyjną na temat rodzimego rynku finansowego - subiektywne komentarze, nowości rynkowe, analizy, poradniki i raporty z rynku bankowego, ubezpieczeniowego, TFI i giełdy. PRNews.pl to zawsze aktualne informacje, wartościowe autorskie materiały, a przede wszystkim wyjątkowa grupa odbiorców. To wszystko sprawia, że PRNews.pl jest uważany w branży finansowej za bardzo opiniotwórcze medium, na równi z dużymi serwisami internetowymi czy ekonomicznymi dodatkami do ogólnopolskich dzienników.

Gmitruk

Michał Gmitruk kompleksowo realizuje fotograficzne i multimedialne materiały marketingowe i wizerunkowe:
  • Filmy korporacyjne
  • Reportaże video z eventów i konferencji
  • Prezentacje multimedialne, animowane, 3D
  • Biznesowe sesje zdjęciowe
  • Zdjęcia reklamowe
  • Reportaże fotograficzne z eventów i konferencji
Michał Gmitruk przygotowuje strategie i profesjonalnie doradza na każdym etapie produkcji.

PROTO

PRoto.pl to portal w całości poświęcony branży PR. Publikujemy w nim najświeższe informacje o trendach rynkowych związanych z komunikacją w Polsce i na świecie, opinie ekspertów, analizy, raporty, a także oferty pracy dla PR-owców. Każdego dnia wysyłamy newsletter "Wiadomości PRoto" do blisko 20 tysięcy subskrybentów. W ramach PRoto prowadzimy także Akademię PRoto oferującą szkolenia dla specjalistów public relations oraz dla adeptów tego kierunku. Naszymi trenerami są eksperci, którzy podczas warsztatów dzielą się swoim doświadczeniem i unikalnym know-how. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte oraz certyfikowane szkolenia przez internet. Więcej informacji o aktualnych szkoleniach znajduje się na stronie www.akademiaproto.pl.



Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News