[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa

Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

Organizatorzy

Związek Firm Public Relations

powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 40 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji.

Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR.

Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR FORUM - dorocznej konferencji poświęconej komunikacji oraz konkursu "Złote Spinacze", promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia oparte o program prestiżowej szkoły London School of Public Relations.


Puls Biznesu

to jedyny dziennik na polskim rynku poświęcony wyłącznie gospodarce.

Puls Biznesu jest również organizatorem licznych konferencji dla środowiska biznesowego.
Od 15 lat kreujemy przedsięwzięcia nierozerwalnie związane z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidujemy trendy, zapraszamy do dyskusji ekspertów i praktyków biznesu.
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy około 100 konferencji, z których każda dotyczy określonego segmentu gospodarki i adresowana jest do licznej grupy uczestników.



Patroni medialni:
PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News