[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności
ZFPR 23 października 2015,
hotel Westin,
Warszawa

Współorganizator PR FORUM


Partner główny:
IMM

FAQ PR FORUM 2014

1. Jaki jest koszt udziału w konferencji?

Koszt udziału w konferencji to 1550 zł netto/os.

2. Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów na konferencję PR Forum 2014?

  • Oferta First Minute dla osób, które zgłoszą się do 22 września - 15 %
  • Rabat dla administracji państwowej - 20%
  • Organizacje pozarządowe - 30%
  • Dla 2. osoby zgłaszającej się z tej samej firmy - 10 %
  • Dla 3. osoby zgłaszającej się z tej samej firmy - 15 %
  • W przypadku zgłoszeń 4 lub więcej osób z tej samej firmy rabaty będą ustalane indywidualnie
  • Rabaty nie sumują się


  • 3. Czy w cenie konferencji zapewniony jest nocleg?

    Cena konferencji obejmuje udział w wydarzeniu i catering. Nocleg nie jest ujęty w cenie wydarzenia.

    4. Do kiedy można zapisywać się na konferencję?

    Udział w konferencji można zgłaszać do 24 października 2014 r.

    5. Do kiedy należy dokonać wpłaty za udział w konferencji?

    Opłatę należy uiścić najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem konferencji. Wymagane jest wówczas przesłanie potwierdzenia dokonania płatności.

    6. Czy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zgłoszenia na konferencję?

    Każda osoba, która zgłosi swój udział i dokona płatności będzie poinformowana, że znalazła się na liście uczestników wydarzenia. Informacja zostanie przekazana drogą mailową (na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym) lub telefonicznie.

    7. Czy wydawane jest zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?

    Organizator nie przewiduje wystawienia certyfikatów świadczących o udziale danego uczestnika w wydarzeniu.

    8. Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo?

    Tak, każda osoba/firma zgłaszająca się do udziału w wydarzeniu otrzyma fakturę.

    9. W jaki sposób można się zarejestrować na konferencję?

    Na konferencję można się zarejestrować poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na http://www.prforum.pl/formularz_zgloszeniowy2014.html

    10. Gdzie można znaleźć informacje odnośnie programu konferencji?

    Informacje o programie znajdują się na http://www.prforum.pl/program.html lub w biurze organizatora wydarzenia pod nr tel.: 22 55 53 330.

    11. W jakich godzinach trwać będzie konferencja?

    Przewidywany czas trwania konferencji: 9:00-18:00.

    12. W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora konferencji PR Forum?

    Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego, organizator potwierdzi jego otrzymanie. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 1 dnia od momentu zgłoszenia uczestnik proszony jest o kontakt z biurem organizatora pod nr tel.: 22 55 53 330

    13. Czy inny podmiot niż osoba zgłaszająca się może uiścić opłatę za zgłoszenie?

    Tak, należy to zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym w punkcie dot. danych do faktury.

    14. Co obejmuje cena uczestnictwa w konferencji PR Forum?

    Cena obejmuje udział w całodniowej konferencji oraz catering. Cena nie obejmuje noclegu i parkingu.

    15. Nie mogę wziąć udziału w konferencji. Czy może przyjść ktoś na moje miejsce?

    Tak, jest to możliwe. Organizator musi jednak otrzymać dane osoby zastępującej nie później niż 1 dzień przed konferencją.

    16. Zapłaciłem za udział w konferencji, jednak z nieprzewidzianych powodów nie mogę brać w niej udziału. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

  • W przypadku odwołania zgłoszenia później niż 14 dni przed rozpoczęciem konferencji, pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 500 zł.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem konferencji wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Odwołanie zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem konferencji nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty za konferencję.


  • 17. Gdzie i kiedy odbywa się konferencja PR Forum 2014?

    Konferencja odbędzie się 24 października w hotelu Westin, w Warszawie.

    18. Czy jest możliwość obejrzenia konferencji "na żywo" on-line?

    Konferencja nie będzie transmitowana on-line.




    Patroni medialni:
    PROTO Bankier BRIEF CR Navigator
    INTERIA InternetPR Marketing przy Kawie Media&Marketing Polska PR News